läxor, städa osv!

Hej på er fina läsare! Måste börja med och säga att jag är väldigt tacksam över att ni läser min blogg, det värmer. Har haft en ganska så jobbig dag idag, haft två bildlektioner plus andra lektioner plus att jag har legat lågt i min diabetes hela dagen. inte kul måste jag säga, så nu blir det direkt efter skolan att ta tag i att städa mitt rum och göra lite läxor, Städade trots allt rummet för några dagar sen men ändå har det blivit stökigt igen, ska även teckna lite och blogga den mesta dels i slutet på kvällen, så vi hörs senare! Undrar vad ni vill se mer av i min blogg också så släng in en kommentar här eller på facebook ;)
 
Bjuder även på en låt som jag typ lyssnar sönder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback