Svar på frågestunden,

Hej alla läsare, förlåt för sämst uppdatering. :)
Men nu tar jag mig i kragen och svarar på frågorna sen frågestunden, men inte i en video tyvärr.
 
vad är ditt favoritämne?
Om du menar i skolan så är det hemkunskap. 
 
kan du visa din favorit outfit just nu? 
nej, men nån annan dag, kanske imorgon

godis eller chips? 
Godis

bästa minne från i sommar?
Det var när jag var i spanien i två veckor nu i sommar.
 
har du nån bästis? vem? 
Ja det har jag, fyra närmsta kompisarna är Karolina, Angelika, Angie och Kajsa

har du pojkvän?
Nej, det har jag inte.
 
pinsammaste du nånsin gjort?
vet inte.
 
vad ångrar du mest att du har gjort?
Ingen aning.
 
några bloggar du följer?
jockibois, gustav björklund, kissies, isabelle strömberg och många många mer.
hur många kusiner har du?
3 styckna
det bästa som finns i hela världen enligt dig?
hehe, vet inte.
 
vad är din högsta dröm?
 
Bli artist.
 
gillar du lamor?
 
HAHA, vet inte ens hur dom är eller ser ut.
 
vem gillar du ? 
Det skriver jag inte här.

Kan du göra videoinlägg? 
nja..

vilka skal har du till mobilen? 
inga.

trivs du i skolan ? 
ja det tycker jag.

vilka bästisar har du haft/har ? 
Dom jag skrev tidigare.

någon du älskar ?
Ja.

Någon du hatar ? 
Vet inte.

läser du min blogg?
Ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback