Jag vill tillbaka i tiden.

När allt var perfekt, jag var så lycklig. Den tiden saknar jag idag.
Jag vill tillbaka dit. Att en enda människa kan förändra nåt så stort är helt sjukt,
att en person kan förstöra och skilja på nära och kära bara sådär.
Att ingen jävel kan säga ifrån och stå upp för sig själv, Som tur är, kan jag det
och det är jag faktiskt stolt över, att jag kan det är för alla bra personer runt omkring mig.
Dom finns alltid där för mig och stöttar mig och jag är sjukt tacksam för det, jag älskar er ♥
 
_________________________________________________________
 
Ja, som ni ser var jag tvungen att skriva av mig lite, var ett litet tag sen jag bloggade nu lixom.
Har faktiskt inte så mycket att skriva om just nu egentligen.
Var på sjukhuset idag för diabeteskontroll och det fick ju bra,
sen åkte jag hem och tecknade seriefigurer och pluggade lite So. Aja skriver mer ikväll.
Kommer några bilder här som jag gjort helt själv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback