Våren är på väg!

HEJSAN alla apor, det var längesen!
Vet att jag typ inte kommer någonstans med den här bloggen men tänker inte lägga ner bloggen för det,
istället ska jag ta tag i det här så det blir som en fotoblogg, men först spara till en systemkamera :)
Det kanske tar några månader men vad gör man inte förr en systemkamera?
Veckan har varit rätt slapp än så länge, var på sjukhuset idag också och kollade mitt födelsemärke,
men behövde dock inte ta bort det som tur var. känner i luften nu också att våren är på väg :)
så nu är det bort med vinterkläder och fram med skinnjackan, ni får lite bilder från veckan nu också,
sov med Angelika och Karolina i helgen med, ni är verkligen bäst, vad skulle jag göra utan er?
Take Care!







älskar er!

Kommentarer
Karolina säger:

<3

2012-03-07 | 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback