The blog is back!

Hej på er vänner, nu är bloggen igång igen!
Fick tillbaka datorn igår, dock får jag betala 1000 kronor, inte kul :(
__________________________________________________________________
I åratal har jag fått ta skit och blivit psykiskt misshandlad av dig, nu får det vara nog.
Jag är en människa som ska bli behandlad med kärlek och respekt, inte som en trasdocka!
Bara det första du gjorde var förjävligt, men jag fortsatte att kämpa och allt rullade på som vanligt,
sen dess har jag uttryckt mig och sagt jag jag tycker, känner och tänker. Men vad gör du?
Bara skiter i det och blundar för sanningen, du minns ingenting längre du blundar för mig, alla problem, oss.
Nu orkar jag inte mer, du får komma till mig och be om ursäkt, visst har du försökt att ge mig dåligt samvete,
men du lyckades inte. Visst har jag "trott" att det har varit mitt fel, men nu har jag insett att det är du som bara delar ut alla bråk och problem. INTE JAG. Det finns en positiv sak med det här också, jag har blivit en bättre och starkare människa utav det här och tagit fram min kämparglöd och gjort allt för att finna min lilla skatt ♥
Du kanske kan lura "dom" men mig lurar du inte, jag ska allt ta reda på vad du döljer inom dig!
TACK FÖR MIG! ha en bra fredagskväll allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback