I did It!

Yippie, jag gjorde det ! :)
klarade det där svenskaprovet som jag gjorde om plus en till grej i svenskan jag låg efter med,
till sist klarade jag även en SO grej :)
Så nu ligger jag inte efter något i svenskan iallafall, bara lite andra grejer jag ligger efter med.
Men dom grejerna ska jag fixa till direkt efter lovet, ligger just nu och dunkar musik,
väntar även på att olivia ska handla klart så att hon kommer hit snart.
Imorgon är det klasskamp hela dagen, sen så slutar man även vid 12.40 :)
Sen på fredag är det SOMMARLOV!!!
Då blir det efter avslutningen att köpa glass med karro och angelica,
sen går vi hem till mig och packar. Och så sover jag även hos dom med!
Men nu ska jag vila lite innan olivia kommer sen ikväll lägger jag upp lite förslag på kläder jag kan ha på avslutningen på fredag, måste ju klä upp mig lite licksom.
Take Care ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback