Frågestund, så fråga på!

Tänkte att jag måste göra nåt lite roligare på bloggen så jag startar en liten frågestund, eller vad tycker ni? ;)
Men mår jättedåligt gick hem från skolan idag och nu ligger jag här och har typ tappat rösten,
vet inte än om det blir någon skola imorgon eller inte faktiskt för hade trots allt lite feber.
Men ALLA måste ställa frågor här nere och om ni vill skriva anonymt så gör det,
bara ni ställer några frågor så blir jag suuuper glad :)
frågestunden slutar imorgon klockan 14.00, så lägger upp då att det är slut typ.
Så tänker jag faktiskt lotta ut en vinnare som ställer flest frågor, det kanske verkar helt knäppt men Whatever!
Take Care,



Kommentarer
johanna säger:

om du fick en miljon kr, vad skulle du göra då? :)



din favoritläsk?



om du fick vara någon annan person för en dag, vem

skulle du välja att vara?



hur länge har du bloggat sammanlagt? :]



VISST ÄÄÄÄLSKAR DU MIG? :DD



2012-01-17 | 19:35:52
Bloggadress: http://marsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback